neděle 14. července 2013

Incense Collection

Today I was tidying up my box with witchy things and found out that my collection of incences is growing bigger an bigger. I found some of those tiny bottles I use as salt containers being empty and decided to fill them with roses, lavender, cedar wood and olibanum. Also there was a really little one so made a neckace out of it.
Everything looked so pretty that I had to do a little photoshoot on balcony and took some  pretty photos. (at least I like them =D)

On the last photos you can see my collection of those cute vials with written names on it.
That´s my little obsession with this amazing shop. They were last and this year on WGT and I was super happy to find them this weekend on Kaltenberg as well - I bought there my new cauldron with symbols of Goddes on it, bundle of sage and some new vials with incences <3

Hope you like them =)
I really enjoy doing those tiny little photoshoots with things I found at home, so I´ll probably make more of them in a future ♪













11 komentářů:

  1. Musím než souhlasit ♥ tyhle věcičky jsou super....taky mám doma různý skleničky s vším možným i nemožným...:) a nový design je úchvatný! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =) !
      já jsem tyhle koupila už asi před rokem v obchodě s korálkama, asi původně na korálky...nebo nevim, i když to mi nepřijde úplně praktický...měla jsem v nich sůl, ale ta se mi odšpuntovala a rozsypala po krabici, tak jsem se rozhodla je využít na okrasu ♪

      Není to nejnovější fotka, ale mě se pořád dost líbí a myslím že se mi se m teď tématicky hodí víc než latex/gothic =)

      Vymazat
  2. So many bottles, they ought to smell amazing!
    I love the necklace! It reminds me of a few empty circle lense vials I had that I filled with rose petals.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, that´s amazing idea how to recycle those little vials from circle lenses o_o ! I always have this sudden hoarder feeling that they might be good for something someday and want to keep them, but in the end I always throw them away...now I won´t *_*

      Vymazat
  3. Oh, I almost forgot, I love your new blog banner! ♥.♥

    OdpovědětVymazat
  4. *_____* To je tak dokonalé <3
    No nic, je rozhodnuto, musím si taky nějaké vyrobit. S těma bylinkama mě to nikdy nenapadlo, ale vypadá to perfektně *__*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! Určitě to zkus =) já nakupuju bylinky od gresik.cz - třeba ta levandule a růže jsou tam za neskutečně levnou cenu dost velký pytlíčky ♪

      Vymazat
  5. jů, to vypadá krásně. moc povedené fotky. :) včetně té v záhlaví blogu! *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ! jsem ráda, že se líbí ♥ už to chtělo něco novýho, no =)

      Vymazat
  6. Koukám že máme podobnou obsesi :D. Mě chytne čarodějnická nálada pravidelně každé jaro a podzim a takovéhle věcičky miluju :).

    OdpovědětVymazat