středa 3. dubna 2013

The Town of Despair

I´m back from my little visit in Prague and I have a lot of new things. For example I have a new haircolour, I cut my hair short and I have two new tattoos ! yay

But that´s not what I want to talk about today.
I have a new amazing lolita skirt ♥ And what makes it even more amazing is the fact that it´s handmade by a czech lolita Reiko ! You see, I decided to support my "rival" ha ha =D But it was hard to resist, the skirt is made of such an amazing fabric... ! The communication, payment, delivery - everything went fine and I´m very satisfied with the quality of skirt. I´m your big fan, Reiko - good luck !
If you want to take a look at some more skirts made by this lolita - check out Amber - lolita oblečení od Reiko

I wore this outfit for a little meet-up in Prague a month ago, it was still very cold and we went to tiny little tea-room and had a nice chat with only four of us. I finally got to know two new lolitas yay !
I found this beautiful cardigan a day before in second-hand store and then realize how perfectly it matches the skirt *o* 

Maybe you noticed I have the same accessories as on my previous lolita outfit - it´s because I didn´t have any other with me that week <_<

I took photo on a terrace in my "old home" and it makes such a perfect atmosphere, those dead flowers, cracked wall, grey light, dirty ground...that´s exactly how all Prague feels like, like the town of despair







floral accessory : H&M
wig : Lockshop
necklace : Tally Weijl
blouse : Anna House
cardigan : second-hand store
skirt : made by Reiko
boots : eBay


Oh ! And I almost forget !
Because formspring is dead I made an account on ask.fm
Kaninchenherz
if you have any question, or just want to be friends there...



18 komentářů:

  1. Jéé to je tak hezký ♥ nádherná sukně! a velmi si žádám fotek nového tetování, sím sím! :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =)
      No já se dneska snažila, ale je nemožný vyfotit si najednou obě ruce...když nemáš ruce kterýma držet foťák =D na samospoušť jsem se málem zlomila a když přišel domů Honza tak už byla tma >_< snad zítra ! pošlu pak na tumblr ♪

      Vymazat
  2. Vypadáš naprosto dokonale *-*

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, to je supr jak podporuješ konkurenci :'D ( vzhledem k tomu, že tak nějak patřím ke konkurenci..:D) Ne vážně ;) Moc ti to sluší :3 A na ty tetování jsem teda taky zvědavá! Ostatně i na účes, doufám, že o tom brzo napíšeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkat, to nevím - nebo možná vím, ale nevím o tom =D jsem zvědavost, co máš za obchůdek *_* ?

      Děkuju =) snad už brzo o tom něco napíšu, ale mám tady ještě mraky postů ve frontě...

      Vymazat
    2. Nemám, jsem výpomoc Reiko ^^ :D (jakožto modelka, respektive budoucí, protože zatím jsme toho moc nestihly :'D)

      Vymazat
    3. Ahaaa ! Tak to je super, jsem zvědavá na fotky =) !

      Vymazat
  4. I find that those textures and dead flowers from Prague have a nostalgic mood. Surely the perfect scenario for photographs. It's quite beautiful. I like the juxtaposition the skirt makes against the background with it's lively flowers and colors. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It´s an amazing place for photos and yet it´s just a terrace where people hang laundry =) I have to say I never realize how many places for nice photos are in that old house until I moved away from it - I think next time I´m going to take photos in attic because that is realy beautiful abandoned place full of dust *_*

      Vymazat
  5. Děkuji za tolik chvály, moc mne těší, že jsi s mou sukní spokojená :-)
    Na tyhle fotky jsem se strašně těšila, protože mne zajímalo, jak sukni sladíš s ostatním oblečením. A je to nádherné a osobité. Jako vždy :-)
    Reiko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji =) jsem moc ráda, že se ti outfit líbí - ta sukně má totiž úplně perfektní barvy do mého šatníku - chci nosit classic lolitu ale mám všechno černý =D

      Vymazat
  6. Ahoj, promiň, že otravuju s takovým dotazem, ale jak mám na bloggeru najít možnost vytvoření rubrik? Sice jsem našla možnost strčení článku ke "štítku", ale když jem hledala, jak štítky zviditelnit nejen pro sebe v nastavení, google nápověda jen odkázala na změnu miniaplikací nebo čeho pomocí tlačítka Návrh - které jsem ale nikde nenašla, ani tam, kde psali, že má být... Díky za odpověď a ještě jednou promiˇ%n za dotaz zcela nesouvisející s tématem tvých stránek :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím tak tady v blogspotu se rubriky jako na blog.cz dělat nedají a jde to dělit asi jenom takhle pomocí těch štítku který potom takhle vystrčíš na blogu =D promiň já tomu taky moc nerozumím, tohle je asi tak všechno co k tomuhle vím

      Vymazat