středa 2. ledna 2013

DIY cult party kei dress

Jednou jsem zase šla do látek s tím, že nebudu kupovat zbytečnosti a co to nevidim ve slevě je bílá záclona ! Jenom za 30,- ? Perfektní ! Vždycky jsem plánovala nakoupit horu záclony a udělat si z toho sukni, nebo ještě líp nějaký potrhaný duchařský šaty <3
Nenakoupila jsem jí teda hory, jenom metr nebo metr a půl...už teď nějak nevím, je to docela dávno a rozhodla jsem se z ní udělat šaty pomocí obyčejnýho tílka ke kterýmu jsem jí nařasila a našila. Není to úplně můj super nápad, okoukla jsem to v jednom Kera magazínu. Byli tam tipy na to jak si levně vyrobit nějaký cult party kei item do začátku a používali tam místo záclony jemný tyl. Pod ním samozřejmě líp vyniknou ty jeanový kraťasy, který pod to slečny většinou nosí =)

Původně jsem chtěla udělat tutoriál, ale pak z toho nějak sešlo...myslím, že šikovným ručkám moje fotky budou bohatě stačit a pokud po něčem podobném zatouží bez problémů si to vyrobí. Ten spoj kde jsem našila látku na tričko není nijak extra úžasný, vlastně je to docela ošklivě ušitý, ale nějaký ty tahající se nitky a nepřesný steh v cult party absolutně není na škodu. Pokud by někdo chtěl s něčím ohledně výroby poradit tak samozřejmě stačí napsat do komentářů, nebo tak různě po internetu kde na mě narazíte =)






K šatům jsem měla outfit vymyšlený téměř okamžitě po ušití, akorát počasí už nepřálo. Začala zima, deště a navíc jsem ani neměla kam v tom jít.
A tak jsem si to oblíkla doma a nafotila pár fotek. Zrovna krásně zapadalo slunce, moje fialovo-bílé vlasy k tomu pěkně ladili a vůbec se mi ty fotky líbí. (taky jsem si nenamalovala obočí, aby to bylo víc creepy =D)









------------------------------------------------

I always wanted to make a skirt or a dress from...eh curtains? Is that the right word for this white thing we put into windows? (I found also "valance" in dictionary o_O)
um...I hope you understand what I mean
One day I found this synthetic white curtain in sales. It was 1euro for metr, so I had to buy it !
I decided to make a cult party kei dress from an old lace top toghether with the curtain. It wasn´t my own idea - I was inspired by a tutorial from Kera, where they used tulle instead of curtain, to make a low budged cult party kei item.

I was planning to make a tutorial, but I think it´s so easy that you can understand it from photos. It´s just a curtain, frilled and sewed to an old top =)
But if you want to try it and have some questions don´t hesitate and ask me !

I knew what outfit I will make with the dress as soon as I made it. Something with denim shorts under it, lots of accessories and my new rocking-horse shoes <3
Unfortunatelly the weather wasn´t so excited about my new dress and was awful, cold and rainy. So I had to  take photos of it at home without going out in it at all =(
But I really like those photos. It was beautiful sunset and it made some pretty lights and shadows in our living room.



15 komentářů:

  1. Šaty vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad a opět dokonalé fotky :) Jsi opravdu velmi inspirativní člověk!

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem to sice olajkla na tumblru, ale co bych k tomu nenapsala i komentář. Záclonová sukně je skvělá věc a mělo by jich po ulici pobíhat víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záclona je úplně nedoceněnej materiál ! Kéž by se dala sehnat i ve více barvách (třeba černá)...
      Moc děkuju =)

      Vymazat
  4. nikdy by som nepovedala, že sa s tak obyčajného tielka a záclony dajú vytvoriť takto nádherné šaty. a samozrejme ešte lepšia prezentácia na fotkách :D si naozaj talentovaná, kiežby som aj ja natrafila na záclonu v akcii...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =)
      Já myslím, že to nebude takový problém, záclony jsou docela často ve slevách nejenom v látkách, ale hlavně v obchodech s nábytkem, zkus třeba Ikeu nebo Kiku

      Vymazat
  5. Jé, to je strašně supr ! :) A teda říkala jsem si, jakto že vypadáš tak jako jinak a ty nemáš namalovaný obočí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že japonky si obočí na spoustě fotek zamake-upovávaj tak jsem si řekla, že já si ho naopak nenamaluju vůbec =D
      Moc děkuju =)

      Vymazat
  6. Wow, this is so awesome I cant even describe how dreamy you look! ♥
    Amazing dress!
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je dost dobrej nápad!
    JAm

    OdpovědětVymazat