středa 19. září 2012

Ingolstadt - September 2012 - 2nd week

A tady je druhý týden mých dobrodružství v Ingolstadtu !
Ten už tak hrozně dobrodružný nebyl, protože bylo od půlky týdne docela ošklivo a tak jsem nemohla zkoumat nové kouty velkých parků v okolí Dunaje a podobné výlety.
Ovšem něco velice dobrodružného a dlouho očekáváného se tento týden stalo - koncert Coldplay v Mnichově ! Lístky jsme měli koupený už snad od ledna a moje nadšení a očekávání bylo obrovské. Nevim jestli jsem se tady o tom už někdy zmiňovala, ale i přesto že na to nevypadám, Coldplay jsou moje úplně nejvíc nejoblíbenější kapela na světě. Poslouchám je už snad od sedmý třídy na základce, pořád dokola, pořád ve mě jejich písně probouzí emoce, poslouchám je když je mi smutno i když mám radost. Vždycky v jejich textech najdu něco co zrovna vystihuje mojí náladu, nebo situaci. Zbožňuju Chrisův hlas a takový to zvláštní kouzlo který jejich hudba má. Moje vůbec nejoblíbenější skladba je nejspíš Fix You ...cítíte ty emoce? Já jo T_T ♥

Tak jo, už jsem se uklidnila a teď na fotky a zápisky z druhého týdne !


DEN 01
- Čekám, až bude náš pokoj v pensionu připraven, maj tady fakt pěknou zahradu ale za chvíli je mi zima tak to jdu tady obejít
- Němci se absolutně vyžívaj ve všech trpaslících, umělejch pejscích, porcelánovejch kočičkách, čápech z drátů a skleněných koulích na tyčce...tímhle vším ve velkým množství „zkrášlují“ své zahrady, schody a okna (Proč tady toho maj tolik a v Praze si lidi zahradu moc nezdobí? Protože by to u nás bylo všechno do rána rozkradený!)
- Dneska nejsem ani tak unavená – budu ještě chvíli háčkovat.......za pět minut usínám na půlku dne =D
- jdu sehnat nějakou potravu a rozhodla jsem se zkusit nedalekou prodejnu pečiva, která je součástí celý obrovský pekárny (asi tý úplně nejlepší tady nom nom)
- venku je fakt vedro a tak si rozkládám piknik na zahradě, po sto letech konečně zase knížka ! (ta zahrádka u tohodle pensionu je fakt úžasná)
- jdeme na procházku a skončíme v cute pizzerii s panem italským majitelem na pivu...já se tady snad naučim pít pivo!







DEN 02
- nelenim a jdu běhat, tentokrát mám novou stezku...akorát bych nutně potřebovala hodinky na ruku =/
- jdu si nakoupit koblížky k svačině a rozkládám si učebnu němčiny na zahradě...já tak zbožňuju tuhle zahradu (kolikrát to ještě napíšu?)! Je tady dokonce i wifi... Až se budem někdy někam stěhovat tak chci zahradu, prosím! ...navíc to má na mě blahodárný vliv – učila jsem se skoro dvě hodiny !
- rozhodla jsem se pro velmi non-shopaholické odpoledne, balím si knížku, háčkování a vyrážim na bus směr centrum a park u řeky
- park je nádhernej, jsou tu zajímavý kachny a semtam ve vodě něco podivně bublá (lidožravý sumci D=), z háčkování nakonec nic nebylo, Bouře mečů mě natolik pohltila, že jsem procitla až po třech hodinách a to už byl Honza pomalu na cestě za mnou
- rozhodla jsem se to v posledních minutách ještě trochu obejít, ale začal foukat úplně mega vítr, málem mě to odfouklo i s pánen co okolo zrovna joggoval...ten to otočil a rychle zdrhal zpáty, vypadalo to na pěknou smršť, tak jsem to radši taky zabalila
- původně jsme chtěli na procházku centrem, z toho nic nebylo, nebe bylo temné a navíc začaly padat kapky gigantických rozměrů...sedáme zpátky do auta a jedem radši do velkýho obchoďáku (koupila jsem si umělej jelení parůžek a listí – mori headdress !)
- večeře v naší nově objevené pizzerii dvě minuty od pensionu











DEN 03
- PRŠÍ !
- ...já chci jít běhat, já chci jít na zahrádku T_T
- nakonec trochu přestalo tak jsem mohla splnit mé maratonské povinnosti
-  venku je docela dost kosa, rozhodla jsem se vypravit na lov něčeho k jídlu
- skončila jsem ve Westparku (obr obchodní centrum) a místo pouze se šunkou a preclíkem, odcházím po dvou hodinách s žlutýma mustard kalhotama, spoustou šminků z DMka, dvěma novýma slunečníma brýlema (jedny za 1euro!)...no a pak teda s tím obědem =D
- netrpělivě vyčkávám Honzu, abysme mohli vyrazit směr Mnichov na koncert Coldplay na kterej máme koupený lístky už asi od ledna a UWAA nemůžu se dočkat !!!
- vyrážíme asi o dvě hodiny dřív, nicméně doprava je totálně v kolapsu, projíždíme asi hodinu jenom Mnichovem a navíc začíná pekelně pršet
- první předkapelu jsme propásli úplně, z Mariny and The Diamonts (kterou jsem moc chtěla vidět) jsem stihla jenom poslední písničku T_T jsem trochu mrzutá, protože máme místa na sezení až skoro dole, před náma jsou stánky s wurstama a podium je hrozně daleko, protože ten stadion je MEGA OBROVSKEJ o_o ! Taky je zima a začíná mi kapat na hlavu, lituju všechny v kotli...
- nicméně když chlapci začali hrát všechno je úžasný =D Dostali jsme náramek (Honza, na mě nějak v tom davu zapomněli), kterej svítil podle toho jaká písnička hrála (NÁDHERNÝÝÝ), jenom na to vzpomínám a jsem na měkko =D (jak jde o Coldplay jsem ňáká hrozně emocionální). Hráli asi 2 hodiny a na stadionu bylo okolo 75 000 lidí ! Nikdy jsem nebyla v tak obrovským prostoru s tolika tisícem lidí.........totálně nádhernej zážitek, trsala jsem jako o život, hráli všechny moje oblíbený písničky, pomalý, rychlý, hlavně Fix You TT_TT <3
- Po ukončení se všude valí totální davy zmoklejch lidí, který sem tam ještě pořád pobrukujou Viva la Vida =D (potom co Coldplay poprví odešli,  celej stadion začal sám od sebe zpívat...něco neskutečně nádhernýho)
- cpu se jako o život mezi totálním davem ke stánku s merchandisem a přesto že jsem původně šla po mikině, nakonec jsem si koupila triko z posledního alba <3 (yay už mám dvě Coldplay trika !)
- zpátky jdu s davem jako ve snu, Honza mě furt popohání abysme byli brzo v parkovišti
- v parkovišti je to totální krize, jsme až v sedmým patře a auta prostě stojí na místě...vůbec se to nehýbe hodinu a půl...sem tam někdo pustí přes celý patro Coldplay, pak už jsou ale všichni na nervy a koukaj z okna odkud plynule odjíždí jedno auto za druhým.
- potom co jsme se konečně dostali z parkáče, najíždíme rovnou do zácpi v Mnichově způsobený právě koncertem...snad hodinu se motáme ven, na dálnici je další zácpa
- když už to vypadá že konečně jedem a zbývá už jenom 50km do Ingolstadtu na dálnici je totální pohroma, súžení a auta jedou po deseti centimetrech...jsme už zoufalí, Honza potřebuje ráno do práce a to už bylo asi půl druhý v noci...nakonec jedeme devět km timhle způsobem a trvá to asi 2 hodiny...není kde zastavit, kde si odpočinout, kde vystoupit, nebo odbočit...asi jeden z nejhorších zážitku z kolony na dálnici vůbec...a navíc je hrozná zima a máme hlad x_x
- ve 3 ráno konečně Ingolstadt, upadáme do kómatu
- i přes všechnu tuhle hrůzu nelituju a až bude další koncert jdu znova, znova a znova ! (kdybych měla peníze tak jdu snad ještě i do Prahy, kde jsem na nich byla posledně =D)












DEN 04
- vstáváme pozdě a jen tak tak stíháme snídani =D
- celej den se poflakuju na pokoji, venku se hrozně ochladilo a já mám jen velmi málo zimního oblečení... narozdíl od minulého týdne, kdy jsem měla dva svetry a punčocháče -_-
- k večeru vyrážim do švadlenky nakoupit ještě za poslední eura ňáký vlnky, úspěšně nacházim další dva obchody a moc utrácim za vlnky a háčky
- čekání na Honzu si zkracuju procházkou starým městem a objevuju úplně nádherný místa a najednou zjišťuju, že všude okolo mě skončilo léto a začal podzim
- když dorazí Honza jdeme ještě na procházku ve tmě...jeee tady je to tak hezký !












DEN 05
- den odjezdu, to znamená že mě v deset zase vykopnou z pokoje a budu muset celej den až do odpoledne chodit venku po obchodech (Hrůza =D !)
- nejdřív jedu do centra, busy zvládám už jak rodák, tady si kupuju šátek k narozeninám, mikinu kterou jsem vlastně neměla vůbec v plánu nakupovat a pak jsem zase asi hodinu ve zdejším 4 patrovým knihkupectví, kde se mi to hrozně líbí. Kupuju si tote bag s Ingolstadtem a retro záložku do knížky a už se přesouvám zpátky na autobusák odkud se chystám dostat do obchodního centra Westpark.
- dostat se do Westparku je quest, nemůžu najít bus co by tam jel z toho miliónu co je na výběr a tak prostě čekám na ten co se vrací do výchozího bodu. V tom slečna vedle mě, která působila ze všech školáků okolo nejvíc alternativně (vsadila bych boty, že poslouchala visual-kei) mě sama od sebe oslovila, jestli něco hledám a chci pomoct. A dokonce mi šla najít na druhý nástupiště kdy mi to jede a čím mám jet T_T to je tak milý !
- odpoledne v nákupním centru, v obchodu s elektronikou Saturn neodolám a kupuju si Parachutes od Coldplay, protože jsem si je chtěla koupit na koncertu, ale tam CDčka neměli...už mi zbývá jenom X&Y a budu mít kompletní diskografii *_*
- po cestě domů se znovu stavujeme za kulturou, tentokrát do města Abensberg kde je pivní věž od Hundertwassera, jehož architektonické úchylnosti mám velice ráda
- na věž jsme se bohužel nedostali, protože výstup je pouze součástí prohlídky asi za 13euro ve který je ochutnávka piv a poslech německý dechovky...to fakt nemusim mít, tak jsem si to pěkně nafotila a frčíme zpátky
- no a zase doma...smrádek, bezďáci, pochcaný ulice, vajgly na chodníkách, oškliví, mrzutí lidé...země česká, popelnice moje !














  



----------------------------------------

The second week in Ingolstadt in pictures and few words.
This one was not that adventurous as the first one, mainly because the weather was much more worse. (We were in different pension with garden and it was rainy half of the week T_T)

But ! There was one very VERY important event - on Wednesday was concert of Coldplay in Munich ♥
We had our tickets since January and I was looking forwart to it so much !
I don´t know if I wrote it here before, but I love Coldplay. Even if I don´t look like that person, they´re my most favourite band ever, I have been listening to them since I was 14 or something like that. Over and over and over. When I´m sad or feeling happy. Always there is a song which matches my mood, feelings and situation. I adore voice of Chris and the magical atmosphere their songs have. My favourite song is Fix You ...do you feel all those emotions? I do T_T ♥ 
When it comes to Coldplay I get emotional =D
The concert was AMAZING !
There were 75 000 people, it was the biggest place where I ever was, Olympic stadion...wow...so many people, so many voices singing Viva la Vida on their own after the band left for the first time...those glowing bracelets for everyone...all my favourite songs, Fix You, I was dancing, singing and ...happy *o*
I bought new t-shirt here yay ! Now I have two Coldplay t-shirts!
This was the second time I saw them live and I hope it was not last...if I had money I would go to Prague concert which was three days later !

ok...I´m calm now...I´m back from Germany, back in Prague, stinky, dirty place full of sad, annoyed people...and poisoned alcohol...yay -_-




11 komentářů:

  1. Mustard gatě jsou božský, nicméně v kombinaci s tim fialovým tričkem mám mžitky před očima... :3
    krásný dvoutýdenní dovolenka, taky bych nějakou absolvovala, i když ne asi do Dojčlendu. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha ha =D No původně jsem měla na koncert s sebou ty ombre trenky, ale bohužel se ochladilo o více než 10 stupňů, takže i kdyby jediný kalhoty co bych měla po ruce byly třeba maskáčový asi bych si je oblíkla ladí, neladí hlavně ať neumrznu =)

      Vymazat
  2. Tedy, měli jste parádní dovolenou. Přesně podle mých představ - žádné moře a turistické kýče, ale vyvážená kombinace obdivování památek, nakupování, ojevování zákoutí o kterých se v průvodci nepíše a hlavně - splynutí s místní kulturou. Tím myslím třeba chození do hospod a obchůdků, kam chodí místní a ne turisté...a podobně :). Nesouhlasím s tebou jen co se trpaslíků týče - já jsem ráda, že v Čechách nejsou moc častí :D. I když pořád lepší trpaslík, než rezavé autodíly, vlnitý plech a modré igelity, které jsou na českých zahradách stále k vidění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona to ani tak dovolená úplně nebyla =) Honza chodil celých 14 dní do práce, ale i tak to byli dost zajímavé dva týdny. Mě to taky takhle baví, hrozně mě právě mrzí že když jsme byli v Berlíně bylo tam všechno tak hrozně drahý že jsme mohli zůstat jenom na chvilku a obejít jenom ty turistický místa a na zákoutí nám zbyl už jen jeden den =/
      A tak já taky netoužim po zahradách plných trpaslíků, jen jsem prostě pořád fascinovaná tím jak jsou kultivovaný a nekradou všechno co někde leží a dá se k tomu pohodlně dostat...

      Vymazat
  3. Aj ja by som chcela takéto zážitky! Škoda, že môj priateľ nerád cestuje a je to doma sed!

    Pozývame ťa na našu GIVEAWAY!
    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm =/ to je škoda, to jsou jenom výmluvy ! Někam ho vytáhni =)

      Mrknu na to =)

      Vymazat
  4. To vypadá na super dovču :) Hlavně se mi líbí ta jejich udržovaná zeleň na volném prostranství, kéž by to tady v ČR bylo alespoň trochu takové jako tam :) Jo a taky psst, musím se k něčemu přiznat - to tvoje nádherný háčkování mě inspirovalo velice a přimělo se vrátit se k háčkování asi po deseti letech.. snad někdy budu dělat takový super věci jako ty :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam tam úplně nadšená z tý čistoty všude, oni tam pořád zastřihávaj trávníčky na chodnících, na zahradách, nikde není jedinej odpadek, vajgl, nachcáno a další nechutnosti který jsou tady v Praze na každým kroku...až tak moc jsem si na to zvykla, že hned po návratu jsem málem rovnou naběhla do psí hromádky uprostřed chodníku a jiných lidských výkalů, protože už jsem zapomněla být pořád ve střehu =D

      A to s tím háčkováním je ta nejvíc epic zpráva dne ! Yayy =D Jsem hrozně ráda, že jsem tě takhle inspirovala - musíš se určitě zaregistrovat na Ravelry a pak budeš mít projektů na 10 let dopředu ! jsem tam překvapivě jako rabbitheart tak se můžem kamarádit kdyžtak =)

      Vymazat
  5. Já byla v Praze, v kotli přímo pod pódiem, Chris byl chvílema tak 5 metrů ode mě, ostatní taky...v životě jsem něco, co se netýká mojí rodiny, takle neprožívala. Konfety, balóny, náramky, druhej den jsem sjížděla youtube a regulérně bulela :-) nikdy bych nevěřila, že může bejt koncert tak vypiplanej a zvukově dokonalej.
    A to tričko Ti závidim, jsem těhotná a tak mě ani nenapadlo si ho koupit, to jsem trubkaaa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Woow tak to je bomba být takhle blízko, to moc závidim ! V kolik hodin už jsi tam musela být aby ses dostala takhle blízko? Já mám z tohodle čekání v davu docela stresy tak když je možnost kupuju si na velký koncerty radši místa na židličce i když to tam pak není taková party =(
      Jee gratuluju k miminku ! A triko třeba zase jindy, no =)

      Vymazat
    2. No právěže v půlce Mariny :-) prý i na RHCP před měsícem byl ten dražší bližší kotel prázdnější - z jedné (naší) strany, myslím, že kvůli případný sanitce, byl připravenej průjezd. No ale ti chudáčkové ve vzdálenějším kotli, který nesměli 4h na wc nikam, protože už by se nevrátili...to mě vyděsilo, nosili jim pití už na začátku a to bylo asi 17st... Měla jsem kliku, tam bych to s pupkem nedala - ale kdo to mohl o Vánocích tušit, že jo? :-) připadali jsme si jak céélebrity :-D

      Vymazat